Reklamacje

w przypadku wręczenia przez kuriera uszkodzonej przesyłki prosimy o odmowę odebrania i kontakt z naszą firmą za pomocą adresu email: vivalte121@gmail.com

Jeżeli towar posiada wadę fabryczną lub jest niezgodny z opisem prosimy o postępowanie zgodnie z tymi zaleceniami:

  • wyślij na adres email: vivalte121@gmail.com informację w której opiszesz wadę towaru wraz ze zdjęciem abyśmy mogli zobaczyć w czym problem.
  • podaj dane do zwrotu, formę rekompensaty.
  • po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia poprosimy o przesyłkę towaru, oraz oświadczenia w którym podany będzie powód reklamacji oraz dane potrzebne do zwrotu w tym rachunek bankowy. Adres do zwrotu:

Anna Grzeszczuk

Ul. Dąbie 80

37-415Zbydniów

  • po otrzymaniu towaru zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni na wskazany rachunek bankowy.
  • w przypadku wybrania zamiany na inny towar, model towaru, rozpoczniemy od początku procedurę zamówienia u sprzedawcy
  • koszt zwrotu wadliwego towaru pokrywa nasza firma, jednak do kwoty najniższej jaka jest możliwa.
  • w przypadku nieuzasadnionej reklamacji firma odsyła towar z powrotem i przesyła na adres email stosowne oświadczenie

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy nasz klient będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Zwracany towar musi być nowy, bez uszkodzeń i widocznych śladów użytkowania. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Kwotę za zwrócony towar wpłacamy na konto bankowe podane przez kupującego. Termin zwrotu wpłaty wynosi do 14 dni.